Ahad, 26 Ogos 2007

Merdeka oh merdeka...

Merdeka oh merdeka... hari ni mentor aku dalam bidang politik kampus dan politik am akhirnya grade jugak sebagai seorang graduan undang- undang daripada universiti aku... walaupun beliau terpaksa menghadapi hukuman pergantungan oeh pihak universiti yang menyebab beliau tinggal keseorangan namun sikap dan komitmennya cukup membanggakan. Dia adalah tokoh yang cukup hebat pada pandangan mata aku kerana bisa melahirkan protege- protege yang boleh bertindak dengan matang dan menguasai selok belok politik dan kepimpinan secara baik. aku adalah antara air tangannya yang sempat sedikit sahaja merasai adunannya tapi apa yang diberikannya dan kehebatannya dalam membina potensi diri aku membuatkan aku rasa teruja dan natijahnya dalam satu pertandingan pitado peringkat negeri aku beroleh sesuatu yang cukup berharga hanya dengan sentuhan lima minit beliau. Bukan title yan nak aku hebohkan tetapi keyakinan diri aku yang berjaya disuntik olehnya hanya dalam masa kurang daripada lima minit. Toche sifu!!!!

Tiada ulasan: